gay hledají muže Čelákovice Česko hledání gay Čáslav Česko hledání zralá gay hledá člověka Kopřivnice Česko seznamte se s dospělým gay Náchod Česko gay hledá na kluky seznamka Frýdek-Místek Česko gay hledá černochy Uherské Hradiště Česko gay svatební na kluky seznamka Rychnov nad Kněžnou Česko gay seznamka zdarma Louny Česko gay hledají gay hledají muže Karviná Česko kde hledat gay Krupka Česko trans seznamka Opava Česko gay hledám člověka Valašské Meziříčí Česko gay hledají setkání Český Krumlov Česko transka seznamka Vrchlabí Česko chlapec hledá člověka Frenštát pod Radhoštěm Česko gay gay svatební oznámení Šternberk Česko gay hledá speed gay rande Ústí nad Labem Česko gay hledá chlapce Jičín Česko zralé gay zralá gay hledá člověka Holešov Česko chlapci gay seznamka sex Beroun Česko gay hledá chlapce Svitavy Česko rájec-jestřebí gay hledání partnera pro muže Třebíč Česko seznámit s gay Valašské Meziříčí Česko gay hledá transexual seznamka pro muže s gay Český Krumlov Česko gay hledají chlapce Přerov Česko gay sex seznamka Mariánské Lázně Česko software spia iphone gratis best places to hook up in Ashburton New Zeland kitaro dance of sarasvati mp3 download online dating website Takamatsu Japan знакомства

Metodologie

Recruitment Academy ročně vybírá doporučené finalisty a vítěze v několika odborných kategoriích.

Celkový počet přihlášek rozdělený do jednotlivých kategorií je po skončení termínu registrace předaný komisi Recruitment Academy Awards složené z několika desítek nezávislých odborníků, zástupců boardu Recruitment Academy a zástupců loňských vítězů. Odborníci z komise na jednotlivé kategorie vyberou 3 až 5 doporučených finalistů podle následujících kritérií. 

O vítězích pak jednotlivě hlasuje celá komise Recruitment Academy a to ze všech přihlášek (tzn. ne pouze z doporučených finalistů). Výjimkou je pak kategorie Kariérní video roku, kde kromě vítěze zvoleného odbornou porotou bude i vítěz volený diváky. Cenu People's Choice odhlasují diváci během slavnostního večera, takže se vyplatí přijít osobně.

 

Kariérní video roku

V této kategorii jsou hodnocena kariérní videa. Doporučení finalisté jsou vybíraní podle následujících kritérií:

  • Kreativita – jak je video originální a celkové technické a obsahové zpracování.
  • Zajímavost – jak je video atraktivní pro kandidáty (engagement).
  • Přehlednost – jestli není video zavádějící a zmatečné pro diváka. 

Pozn: Tato kategorie se hodnotí zvlášť pro malé a velké společnosti. V rámci People's Choice vyberou sami diváci dalšího vítěze.

 

Kariérní stránky roku

V této kategorii jsou hodnoceny kariérní stránky. Doporučení finalisté jsou vybíraní podle následujících kritérií: 

  • Kreativita – jak jsou stránky originální a celkové technické a obsahové zpracování.
  • Zajímavost – jak jsou stránky atraktivní pro kandidáty (engagement).
  • Přehlednost – jestli nejsou stránky zavádějící a zmatečné pro diváka.

Pozn: Tato kategorie se hodnotí zvlášť pro malé a velké společnosti.

 

Náborová kampaň roku

V této kategorii jsou hodnoceny náborové kampaně. Doporučení finalisté jsou vybíraní podle následujících kritérií:

  • Kreativita – jak je kampaň originální, použité komunikační kanály a celkové technické a obsahové zpracování.
  • Zajímavost – jak je kampaň atraktivní pro kandidáty (engagement).
  • Efektivita – jak byla kampaň úspěšná.

 

Náborový inzerát roku 

V této kategorii jsou hodnoceny textové personální inzeráty. Součástí soutěžního inzerátu musí být popis cílové skupiny, pro kterou je určen. Doporučení finalisté jsou vybíráni podle následujících kritérií:

  • Srozumitelnost – schopnost věcně popsat náplň práce, požadavky a nabídku ve vztahu ke konkrétní cílové skupině
  • Kreativita – míra originality v celkovém pojetí inzerce, jeho názvu, struktury i obsahu
  • Tonalita – celkový dojem z inzerátu, vhodnost pro cílovou skupinu, propsání firemní kultury do psaného textu 

 

Recruiter roku

V této kategorii jsou hodnoceni recruiteři, personalisté a specialisté na nábor. Doporučení finalisté jsou vybíraní podle následujících kritérií:

  • Kompetence
  • Přínos pro organizaci (finanční dopad, kvalita, inovace)
  • Příkladná práce s kandidáty
  • Společenský přesah práce recruitera
  • Příklad nejlepší praxe pro ostatní kolegy v oboru 

Kandidáty do této kategorie nominují kolegové, podřízení nebo nadřízení. Kandidát se může nominovat i sám. Lze nominovat i celý recruitment tým – je však potřeba zvolit jednoho zástupce, který bude tým reprezentovat a bude primárně hodnocen. Součástí registrace je i důvod nominace do kategorie Recruiter roku.

Odborná komise Recruitment Academy Awards pro tuto kategorii vybere doporučené kandidáty. Tito kandidáti obdrží dotazník k doplnění. 

S posledními pěti kandidáty provede komise individuální pohovor.

 

Referral program roku

V této kategorii jsou hodnoceny programy na doporučování zaměstnanců. Doporučení finalisté jsou vybíraní podle následujících kritérií: 

  • Výkon – míra zapojených zaměstnanců, tj. procento zaměstnanců alespoň s jedním doporučeným uchazečem vůči všem zaměstnancům společnosti za kalendářní rok
  • Kvalita - poměr nástupů díky referral programu vůči všem nástupům za kalendářní rok
  • Kreativita – jak je kampaň na podporu doporučování originální, použité komunikační kanály a celkové technické a obsahové zpracování.