Politika ochrany osobních údajů

Politika ochrany osobních údajů


Poučení o zpracování osobních údajů

Politika ochrany osobních údajů Recruitment Academy Awards

Společnost Recruitment Academy s.r.o., se sídlem na Václavském náměstí 846/1, 110 00 Praha 1 (dále jen „Recruitment Academy“), jako pořadatel akce Recruitment Academy Awards, se zavazuje k zajištění ochrany a bezpečnosti Vašich osobních údajů. Toto poučení je připraveno v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „Nařízení“).

Zpracování osobních údajů v rámci Recruitment Academy Awards

Recruitment Academy zpracovává osobní údaje pro následující účely:

  • Plnění smlouvy o prodeji vstupenek: Vaše údaje jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy o prodeji vstupenek a zajištění Vaší účasti na Recruitment Academy Awards. To zahrnuje zasílání vstupenek, fakturaci a komunikaci s Vámi v souvislosti s organizací akce.
  • Komunikace a organizační účely: Abychom Vás mohli informovat o případných změnách, harmonogramu nebo dalších důležitých detailech týkajících se akce, zpracováváme Vaše kontaktní údaje.
  • Bezpečnost účastníků: Pro zajištění bezpečnosti na místě konání akce je nezbytné uchovávat informace o účastnících, například pro případ nouzové evakuace nebo v souvislosti s dodržováním nařízení veřejných orgánů.
  • Statistické účely a analýza: Po skončení akce analyzujeme účast a hodnocení úspěšnosti pro budoucí zlepšení.
  • V případě uděleného souhlasu také k zasílání obchodních sdělení a sdílení údajů s partnery akce pro účely zasílání nabídek produktů a služeb těchto partnerů.

Politika ochrany informací a bezpečnosti

  • Recruitment Academy se zavazuje chránit informace, které zpracovává, zejména osobní údaje účastníků a obchodních partnerů. V rámci zajištění bezpečnosti informací přijímáme následující opatření:
  • Důvěrnost, celistvost a dostupnost informací: Zajišťujeme, že osobní údaje jsou zpracovávány na odpovídající úrovni bezpečnosti, aby byla chráněna jejich důvěrnost, celistvost a dostupnost.
  • Bezpečnostní opatření: Zavádíme přiměřená technická a organizační opatření, která chrání informace před neoprávněným přístupem, únikem nebo zneužitím. Tato opatření zahrnují šifrování dat, řízení přístupu k citlivým údajům, zabezpečení fyzických prostor a pravidelné audity bezpečnostních rizik.
  • Školení a zvyšování kvalifikace: Naši zaměstnanci procházejí pravidelným školením v oblasti ochrany osobních údajů a bezpečnosti informací. Zabezpečení informací je nedílnou součástí jejich pracovních povinností.
  • Monitorování a analýza rizik: Pravidelně monitorujeme a vyhodnocujeme možné bezpečnostní hrozby, provádíme analýzu bezpečnostních rizik a zlepšujeme naše systémy v reakci na nové výzvy.
  • Ochrana informací třetích stran: Údaje, které zpracováváme, jsou chráněny nejen v rámci naší společnosti, ale také u našich obchodních partnerů, s nimiž spolupracujeme. Pokud je to nezbytné, zajišťujeme, aby i tito partneři dodržovali požadované standardy ochrany informací.

Sdílení údajů s partnery akce

Pokud nám udělíte souhlas se zasíláním marketingových sdělení, mohou být Vaše osobní údaje, konkrétně jméno a e-mailová adresa, sdíleny s hlavními partnery akce, zejména s Edenred CZ s.r.o., IČO: 24745391. Tyto údaje mohou být využity pro zasílání informací a nabídek produktů a služeb tohoto partnera. Tento souhlas je dobrovolný a lze jej kdykoliv odvolat.

Ke zpracování osobních údajů pak dochází s cílem nabídky produktů a služeb partnerů akce a hlavního partnera společnosti Edenred, a to v rozsahu jméno, příjmení, společnost, telefon a e-mailová adresa, a to s dobou zpracování do odvolání souhlasu, nejdéle však 2 roky.

Zpracování cookies a třetí strany

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies, které nám pomáhají vylepšovat služby a analyzovat chování uživatelů. Pro zobrazení některých obsahů, například fotografií s vybraným hashtagem, využíváme služby třetích stran, jako je Instagram LLC. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů Instagramu naleznete zde.

Práva subjektů údajů

V souladu s Nařízením máte následující práva:

  • Právo na přístup k osobním údajům: Můžete si vyžádat informace o tom, jaké osobní údaje o Vás zpracováváme.
  • Právo na opravu: Pokud jsou Vaše údaje nepřesné, máte právo požadovat jejich opravu.
  • Právo na výmaz: V určitých případech máte právo požadovat výmaz Vašich údajů, zejména pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny.
  • Právo na omezení zpracování: Můžete požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů.
  • Právo na přenositelnost: Máte právo získat osobní údaje, které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
  • Právo vznést námitku: Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů pro přímý marketing nebo na základě oprávněného zájmu.
  • Právo kdykoliv odvolat dobrovolně udělaný souhlas se zpracováním osobních údajů.

Ochrana osobních údajů v rámci našich systémů

  • V rámci našich systémů zajišťujeme ochranu osobních údajů prostřednictvím následujících opatření:
  • Šifrování dat: Veškeré citlivé údaje jsou šifrovány a zabezpečeny proti neoprávněnému přístupu.
  • Logování a auditování: Pravidelně monitorujeme přístupy k informacím a provádíme bezpečnostní audity, abychom zajistili soulad s našimi politikami.
  • Prevence a ochrana proti zneužití: Definujeme způsoby ochrany při přístupu k informacím a sledujeme aktuální bezpečnostní trendy, abychom neustále zlepšovali naše bezpečnostní opatření.

Závazek společnosti Recruitment Academy

Záměrem vedení společnosti Recruitment Academy s.r.o. je podporovat cíle a principy bezpečnosti informací v souladu s platnou legislativou a potřebami našich zákazníků a partnerů. Tato politika ochrany informací je pravidelně revidována a upravována tak, aby odpovídala aktuálním požadavkům a výzvám v oblasti bezpečnosti informací.

Recruitment Academy s.r.o.