Job advertisement

About the category

Pracovní inzerát může mít podobu vyjádřenou textem na pracovním portálu. Letákem, který rozdáte na univerzitě. Nebo také videa či grafického vizuálu na sociální síti Facebook, Instagram nebo LinkedIn. V této kategorii hodnotíme jakokouliv z těchto podob inzerátů.

Methodology

V této kategorii jsou hodnoceny textové personální inzeráty. Součástí soutěžního inzerátu musí být popis cílové skupiny, pro kterou je určen. Doporučení finalisté jsou vybíráni podle následujících kritérií:

  • Srozumitelnost – schopnost věcně popsat náplň práce, požadavky a nabídku ve vztahu ke konkrétní cílové skupině
  • Kreativita – míra originality v celkovém pojetí inzerce, jeho názvu, struktury i obsahu
  • Tonalita – celkový dojem z inzerátu, vhodnost pro cílovou skupinu, propsání firemní kultury do psaného textu

Vítěz kategorie Pracovní inzerát roku 2024

eBRÁNA

Podívejte se na vítězný inzerát

Společnost eBRÁNA nastavila svým inzerátem Obchodník/ce v oboru online marketingu laťku vysoko. Inzerát má všechno – výstižné copy, uvedenou mzdu, skvělé vizuální provedení, kariérní video, představení kolegů, a dokonce i inspirativní příběh zaměstnance.

The gala evening will take place on 15 May 2025

Partners of the 10th edition

General partner

Main partners

Partners of the event

Media partners